sâmbătă, 2 octombrie 2010

Forever yours, forever mine...


"Dar, atunci cand nu mai speram si nu mai asteptam nimic, mi s-a intamplat sa-mi fie data dragostea aceea inalta, in care nu ceri, nu astepti nimic. In care m-am simtit invinsa si invingatoare, deopotriva, din prima secunda a dragostei mele. Fiindca iubirea intreaga se aseaza, mereu, mai presus de ambitii, dincolo de pretentii. Pentru ca dragostea cea mare pogoara din cer si iti dezveleste sufletul. Pentru ca, uneori, Dumnezeu deschide pentru o clipa fereastra spre Rai, iar raza de lumina a cerului ne sileste sa vedem umbrele sordide ale minciunii in care traim...E o minune. E un blestem. Dupa ce ai cunoscut iubirea, aceea pe care nu aveai curaj sa o chemi decat in vis, n-ai sa mai poti trai niciodata la fel ca inainte.(...)
Mi-am oranduit viata in asa fel, incat sa-mi vad de drum, ca si cum n-as fi simtit arsura dragostei nebune. Si totusi, intr-o seara sfasiata de dor si dorinta, am plecat nebuna pe strazi, implorand destinul sa mi-l scoata in cale. Cu ochi nebuni de tristete m-am pregatit sa scotocesc toate cotloanele lumii ca sa-l gasesc. Dar el ma astepta tacut in fata casei, rastignit pe crucea aceluiasi dor.
Am pasit impreuna, pe carari de gheata, spre noaptea noastra de dragoste de la inceputul lumii. Ne-am atins fara gesturi stiute, fara regie, fara inteles. Doar cautandu-ne sufletul ratacit in trup. Am uitat ca suntem barbat si femeie si ne-am iubit cosmic, ne-am mistuit intr-un dans de ingeri, intr-o nesfarsita cadere de stele. Spre dimineata, ridicandu-ma de langa trupul lui cu miros de lumina si nea, am ingenuncheat in fata icoanei si, plangand, am implorat: Doamne, nu cer nimic, nu vreau sa schimb nimic! Da-mi doar un semn ca e adevarat, ca mai exista iubiri pe pamant si in cer. Ca el este regele meu, ca am sa-l iubesc pana la moarte si dincolo de ea.
Iar in clipa in care am ridicat ochii spre cer, a inceput sa ninga."

("Noi suntem zeite. Carte postala"- Alice Nastase)

Asa cum v-am promis, v-am scris un fragment din ultima carte citita in care parca autoarea a scris despre viata mea, parca mi-a citit gandurile, sentimentele si parca mi-a furat si cuvintele...
O carte- parte din mine.
Nu ni se spune daca El si Ea raman impreuna, dar pana la urma, este mai putin important...
Au trait dragostea cea inalta si implinirea aceasta le va ramane in suflet pana la sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu