duminică, 16 mai 2010

Testul rabdarii


Timpul care curge nu aduce intotdeauna schimbarea.
Unele lucruri nu se schimba niciodata, iar altele se schimba complet, fara urma a ceea ce au fost.
Nu voi trece niciodata testul rabdarii...ca lucrurile sa se schimbe, sa evolueze in sensul dorit de mine si stiu ca ma voi confrunta iar si iar cu el pentru ca, probabil, este lectia pe care ar trebui sa o invat in aceasta viata. Dintotdeauna mi-a fost mai simplu sa plec decat sa astept chiar si atunci cand miza este importanta.
Totusi, in aceasta viata am invatat ca nu trebuie sa oferim ceva ce nu este dorit sau asteptat, ca nu trebuie sa ii vorbim de trecut unei persoane ancorate in prezent pentru ca nu ne va intelege vorbele.
Am invatat ca uneori trebuie sa te opresti, desi poate iti doresti din tot sufletul sa mai mergi pe acel drum, poate pana la capat, altfel risti sa aduci suferinta celor pe care ii iubesti.
Am invatat ca, uneori, faptul ca iubesti nu conteaza si ca, uneori, trebuie sa iti accepti esecurile. Alteori, nu iti poti repara greselile oricat de mult ti-ai dori, nu poti vindeca suflete sau orgolii ranite.
Totul este intr-o continuare miscare, transformare: oamenii, situatiile, sentimentele, locurile. Daca tu ramai la fel, in acelasi loc, poti fi depasit de evenimente, te poti rupe de realitate.
Am invatat ca viata este o calatorie pe un pod mobil, subred...te poti prabusi in orice moment, la orice pas. Cine a spus ca "a te ridica si a iti continua drumul depinde doar de tine"? Am invatat ca nimic pe lumea asta nu este perfect controlabil, nici macar propriile noastre ganduri, emotii, trairi.
Noi nu alegem nimic, suntem simple culori intr-o ruleta a norocului.
Nu ne putem conduce viata inspre locul dorit, dar putem sa ne asiguram ca avem mereu agatat de noi un colac de salvare, putem sa iubim plimbarile, cafelele de dupa-amiaza cu prietenii, orele monotone de la serviciu, vizitele la rudele batrane, ploaia, zapada, fara sa ne autosugestionam in fiecare moment ca timpul trece si ar trebui sa traim acele clipe ca si cum ar fi ultimele, ca nu asta este fericirea. Nu stim niciunul din noi ce este fericirea, de aceea toata viata suntem in cautarea ei.

Un comentariu:

  1. Mereu surprinde pe toți cei care își caută ajutorul. Este o sută la sută de mâini cu puterile magice. Îți mulțumesc mult pentru că mi-am readus relația la normal după 5 luni de despărțire de fostul meu iubit. WhatsApp la +27736117700 pentru Elumelu Marele Okaikulo, el este cel mai mare și cel mai puternic vrăjitor în care am încredere. Chiar și în acest Elumelu din toată lumea pandemică, Marele Okaikulo a putut să-mi aducă fostul iubit în 48 de ore cu puterile sale spirituale, după ce am plătit taxa inițială de 350 de euro pentru a achiziționa articolele necesare pentru a face treaba pentru mine. După ce a terminat, fostul meu iubit s-a întors la mine în 48 de ore și astăzi suntem acum cei mai buni unul pentru celălalt. Puteți contacta Elumelu, Marele Okaikulo prin intermediul liniei sale WhatsApp la +27736117700 pentru orice ajutor în relațiile / căsătoriile voastre.
    Jose Maya

    RăspundețiȘtergere