luni, 24 mai 2010

Nu am citit ceva mai frumos


"Nu vreau sa te mai cenzurezi in prezenta mea. Vreau sa te cunosc. Vreau sa stiu cine esti. Spune-mi ceva despre tine. Cel mai important lucru.
M-am gandit la asta ceva timp. Apoi mi-am scos haina de ploaie, m-am ridicat, am luat bolul cu paste, l-am pus pe marmura rece de langa scaunul lui, m-am asezat in patru labe, in imbracamintea mea scumpa si m-am apucat sa infulec din bol ca un caine. (...) Nu m-am mai simtit vreodata atat de goala, nici inainte de asta, nici dupa. Dupa vreo cateva secunde m-a apucat de mijloc, m-a ridicat spre el, si-a inmuiat batista in paharul cu apa si mi-a curatat fata. Ochii ii straluceau. (...)
Cand a pus mana pe abdomenul meu am simtit o intepatura neasteptata, adanca si pulsatila, nu de durere, ci de dorinta, dorinta din pantecul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu